Muziek

Bilal SONSES - "İçimdeki Sen” Şarkısının Hikayesi (Canlı)

''İçimdeki Sen'' şarkısı hikayesi ile birlikte sizlerle..
Klavye: Davut Samet Sarıhan
Bateri: Serkan Aydın
Bas Gitar: Özgür Burak Karagenç
Gitar: Tolga Özoltu
Klarnet: Harun Yüksekoğlu
Ud: Eren Aker
Yer: Kocaeli Hayal Kahvesi

Reacties 

  1. Oktay Genç

    Oktay Genç

    7 uur geleden

    Hiç şaşmıyor aldatıldım edebiyatı yapan herkes aldatıyor verilmiş sadakamız varmış iyi ki gitmişler kırıldık ama belki bu bizi daha da güzelleştirecek.

  2. Kadir Bostanci

    Kadir Bostanci

    10 uur geleden

    Aldattığı kişiyle evlendi şimdi bu şarkının ne anlamı kaldı .

  3. Aslıcan Şıker

    Aslıcan Şıker

    12 uur geleden

    Seni kimler israf ediyor, ben her zerrene muhtaçken.12.10 🕊🥀

  4. irem. !

    irem. !

    16 uur geleden

    sonda ağlıycak sanan benn

  5. Isa Yildirim

    Isa Yildirim

    21 uur geleden

    Poooo çok özlüyorum görürmüsun bunu bilmiyorum ama seni çok seviyorum

  6. Anna Bordian

    Anna Bordian

    Dag geleden

    Bilal seni çok seven insanlar var sana hayranım seninle konuşup dertleşmek çok isterim benimde burda yazamadım bir sürü şeyler var ki bir erkek yada bir kız için değil bir aile için bende bu dünyada sevmek sevilmek istiyorum benim aslında bir ailem yok ne anne var ne de bir baba var ve gerçekten biriyle konuşup dertleşmek istiyorum biliyorum ki beni alıcaksın biliyorum sende sevmek sevilmek istiyorsun ama gerçekten zamanla herşey olur sen sadece ümidini kaybetme seni instagram da takip edicam bende sosyal medya vardı şifremi unutmuştum 1 hafta oldu şifremi denedim ve oldu ben şimdi de instagram giricam ordan da takip edicam senden rica ediyorum ben sana orda yazıcam lütfen bana geri dön mesajıma lütfen 🙏 🙏 🙏

  7. Standart Sapma

    Standart Sapma

    2 dagen geleden

    Birileri aldatacak ki biz bu yanan sesi duyacaz bu dünya böyle deveyi diken insanı seven... Gecenin 2 sinden tüm yarım kalmıslara selamlar...

  8. Me is

    Me is

    2 dagen geleden

    “Dilerim bir gün susturduğun sesi ararsın.”

  9. Hüseyin Korkmaz

    Hüseyin Korkmaz

    2 dagen geleden

    Daha güzel olur

  10. Hüseyin Korkmaz

    Hüseyin Korkmaz

    2 dagen geleden

    Abi üzülmene ğ Gerek yok

  11. Hüseyin Korkmaz

    Hüseyin Korkmaz

    2 dagen geleden

    O kız çok vicdansız

  12. RABİA AÇIKGÖZ

    RABİA AÇIKGÖZ

    2 dagen geleden

    o kız burda mı acaba jdjdjsksklsşs

  13. Cahit Aydemir

    Cahit Aydemir

    2 dagen geleden

    😭😭😭😭😭😭😭

  14. Селим Сердар

    Селим Сердар

    3 dagen geleden

    bu çocugun sesini oğuzhan koçun sesine benzeten bi tek benmiyim

  15. Şəbnem Huseynova

    Şəbnem Huseynova

    3 dagen geleden

    Yine sən 2 ayda gerkek üzünü görmüşsün bən 10 aydır sevin və halda seviyoru onun beni aldatdığını bildiyim halde

  16. Hatice AYDIN

    Hatice AYDIN

    4 dagen geleden

    Acı verdi😔

  17. Gullu Bayat

    Gullu Bayat

    4 dagen geleden

    Ben içimdeki seni sevmişim anlasana

  18. Gullu Bayat

    Gullu Bayat

    4 dagen geleden

    gerçekten duygulandım 😥😣😣

  19. Akasya Karagöz

    Akasya Karagöz

    4 dagen geleden

    Demek ki kız hiç yürekli değilmiş Bilal sonses yürekli💚

  20. irem. !

    irem. !

    4 dagen geleden

    bütün şarkıların çok güzel bilal sonsesssssss

  21. irem. !

    irem. !

    4 dagen geleden

    ben içimdeki seni sevmişim anlasana...

  22. irem. !

    irem. !

    4 dagen geleden

    nasıl baktın gözlerime nasıl tuttun ellerimi nasıl kanmışım sana nasıl doldurur yerimi.....

  23. Mutlu Akış Official

    Mutlu Akış Official

    4 dagen geleden

    “Aldatmadım dese inanacaktım” Tek bir şey daha deme çünkü inanırım cümlesine çok benziyor. Bunu sana yapan kişi şimdi kafasını taşlara vuruyordur.

  24. Emre Arslan

    Emre Arslan

    5 dagen geleden

    Milyonlarca insanın sitem ettiği kız olmak , çok korkunç

  25. Nur Nur

    Nur Nur

    6 dagen geleden

    Hala o kızı düşünüyomu diye düşünmüo degilim vallahi ? 🙄

  26. Silvana Muhammed

    Silvana Muhammed

    6 dagen geleden

    maşallh sesi çok güzel 😍😍😍

  27. Esmanur bayir

    Esmanur bayir

    6 dagen geleden

    Şarkının sonlarına dogru aglıyor sandım

  28. MFci yks2021

    MFci yks2021

    7 dagen geleden

    Aldatıldıktan sonra buraya gelmek gerçekten acı verir onunla geçirdiğim her an acı olur aldatıldıktan sonra gecelerin dahi olmuyor gündüzünde

  29. kardelen kaçmaz

    kardelen kaçmaz

    7 dagen geleden

    o gözyaşlarına deymez hiç kimse inan

  30. ikra öz

    ikra öz

    7 dagen geleden

    abi beeeee nasıl bi kralsın ya

  31. Ergun Ucdal

    Ergun Ucdal

    7 dagen geleden

    Sesi çok güzel

  32. Betül Gül

    Betül Gül

    7 dagen geleden

    4:25 lan ben o kadar hızlı vurunca kalbim acıyor 😔

  33. Samet Ezmeci

    Samet Ezmeci

    7 dagen geleden

    Kaybettiğin adama dönde bir bak nerelere geldi

  34. Alya

    Alya

    7 dagen geleden

    BENDE ÖYLEYDİM ABİ "TAPARCASINA " senin sarkilarini Sürekli geliyorum dinliyorum tam 12 yıllık aşkım in düğün davetiyesini aldım 😑Evleneceği kız benim en yakın arkadaşımdı oda beni sattı 😒O DAVETIYEDE CEREN YERİNE DİLA YAZSAYDI NE OLURDU hiç değerim yokmuş 😔😖

    • Miri Sukurov

      Miri Sukurov

      6 dagen geleden

      Təşəkkür edirem

    • Miri Sukurov

      Miri Sukurov

      6 dagen geleden

      @Alya Nyang tewekkurler

    • Alya

      Alya

      6 dagen geleden

      @Miri Sukurov anladım ben yanlız değilim yanımda ALLAH ve İyi kalpli KULLARI var biride sen 🙇🙇😿✌

    • Alya

      Alya

      7 dagen geleden

      @Miri Sukurov Amin teşekkür ederim

    • Miri Sukurov

      Miri Sukurov

      7 dagen geleden

      Allah sebir versin sene

  35. Skucayu Skucayu

    Skucayu Skucayu

    7 dagen geleden

    Heç 1 qadın xoşbəxtıiyindən qaçmaz...!!!

  36. BTS ARMY EYLÜL ROJDA

    BTS ARMY EYLÜL ROJDA

    7 dagen geleden

    😢😢😢😢😢😢

  37. BTS ARMY EYLÜL ROJDA

    BTS ARMY EYLÜL ROJDA

    7 dagen geleden

    allah belasını versin

  38. BTS ARMY EYLÜL ROJDA

    BTS ARMY EYLÜL ROJDA

    7 dagen geleden

    bende aldatıldım erkek arkadaşımdan

  39. Şevval Toprak

    Şevval Toprak

    8 dagen geleden

  40. İlayda Savaşçı

    İlayda Savaşçı

    8 dagen geleden

    Adamın yüzünde hep hüzün var hem ağlıyor hem ağlatıyor nasıl yaptı bunu Bilal’e ya yazıklar olsun gül gibi adamı ne hale getirmiş içinde hep yakınma var o kişiye karşı

  41. Bilal Sonses hayranı

    Bilal Sonses hayranı

    9 dagen geleden

    Sanki içimde bir ateş var ve her kez bu yangına odunla ve onunla geliyor....

  42. İsmail Kara

    İsmail Kara

    9 dagen geleden

    2 ay içerisinde taparcasına sevmek ne bileyim....

  43. Zerda Durlanık

    Zerda Durlanık

    9 dagen geleden

    Seni aldatanda ne bileyim yani ama seni hakketmişti. Yureğine sağlık çok güzel söylemişsin.👏👍💜

  44. Allah'im sen zeynoyu yardim et

    Allah'im sen zeynoyu yardim et

    10 dagen geleden

    Tek diğilsin yakişikli abim😔💔

  45. Yakup Genç

    Yakup Genç

    10 dagen geleden

    Hayalimdeki seni görseydin kıskanırdın...

  46. Cetin Celik

    Cetin Celik

    10 dagen geleden

    Bir insan kendini sesiyle bu kadar mı büyüler ya Bilal abi nazar değmesin maşallah bir gün bende senin gibi hem sesimle hem kalbimle senin gibi olmak istiyorum♥️♥️

  47. Cetin Celik

    Cetin Celik

    10 dagen geleden

    Yaaa Bilal abi yaa geçen gün gördüm sosyal medyada öyle bir içim acıdı ki daha çok küçüğüm belki aşk nedir bilmem ama yaşadıklarına gerçekten çok üzüldüm sabahtan beri şarkılarını açıp açıp beraber söylüyorum sesinle babamı hatırlıyorum bazen bazen hayatı bazen de insanlari şükrediyorum yine... Onca insanın hikâyesine bakınca en azından biraz olsun yüküm hafifliyor unutuyorum bir an ama tek bir söz onu hatırlatmaya yetiyor ... Yine tazeliyor acısını küçük bir kız çocuğu nasıl aşıksa Babasına Ben de öyleyim gerçekten çok haklısın " yeniden geri ver onca zamanı bir telafisi yok..." Her sahneye çıktığımda seninle söylemeyi hayal ediyorum kendine iyi bak Bilal abicim sen onu kaybettin ama eminim ki sen onun çok çok daha iyilerine layıksın (daha doğrusu o senin gibi birini kaybetti) bir kişi kaybetmiş olabilirsin ama milyonlarca kişi kazandın bir kişinin kalbine sigamadin ama milyonların kalbine yettin biz seni çooook seviyoruz Bilal abicim 😊😊

  48. Kiymet Buldin

    Kiymet Buldin

    10 dagen geleden

    Ah be çok ... Ne biliyim üzüldüm inşallah yoluna hep hayırlı insanlar çıkar

  49. Kiymet Buldin

    Kiymet Buldin

    10 dagen geleden

    Bilal abi seni aldatması onun salaklığı senin gibi iyi yürekli birini kaybetmekle hayatındaki en büyük yanlışı işlemiş

  50. Sude Mete

    Sude Mete

    10 dagen geleden

    Giden gittiği yeri mutlu etsin kalan zaten baş tacı 👑

    • Ayşe Beyra Yücel

      Ayşe Beyra Yücel

      10 dagen geleden

      Aynen xok dogru bi söz

  51. Enes Kısa

    Enes Kısa

    10 dagen geleden

    taparcasına seversen allah onu elinden alır ama aşka saygım sonsuız orası ayrı

  52. Mustafa keleş

    Mustafa keleş

    10 dagen geleden

    kimbilir o aldatan kişi nasılda pişman olmuştur sende gelişine çok pis vurmuşundur inşallah kardeşim.

  53. Derya Topal

    Derya Topal

    11 dagen geleden

    dislike atanlar kız ve kızın arkadaşları kesinn :))

  54. Beytullah Sahin

    Beytullah Sahin

    11 dagen geleden

    Sevmiceksin abi bukadar basit

  55. ayse bulut

    ayse bulut

    11 dagen geleden

    Sen milyonların gönlüne taht kurdun güzel insan Rabbim yolunu bahtını hep açık etsin inşallah başarılar diliyorum sana güzel insan 😇😍

  56. Eylül Öztürk

    Eylül Öztürk

    11 dagen geleden

    abi çok özldim

  57. alis seçme

    alis seçme

    12 dagen geleden

    2 ay uzun sureç tabi herkes bilemez acısını 😂😂

  58. Bekir Dağlı

    Bekir Dağlı

    12 dagen geleden

    Ayrılalı 2 sene oldu hiç unutamadım dün yine rüyamda gördüm barışıyorduk o heves ve mutlulukla mesaj attım cevap verdi ve yıkıldığım o anın cevabı şöyleydi ; -evleniyorum

  59. Mahir Cosut

    Mahir Cosut

    12 dagen geleden

    Benimde böyle bir hikayem var Bizim nerdeyse 2 aylık bir beraberliğimiz oldu bi gün nerdesin diye mesaj attım bende diyecektim dışarı çıkal8m konusla8m ama başka biriyle mış kimlesin diye sordum efe diye arkadışım var onlayim dedi Bende içimden düşünmüştüm aslında ayrılacağını ve 30:00 dk sonra mesaj attı senden ayrılmak istiyorum bende dedim daha önce yarı yolda bırakmassın dimi diye o hayır dedi... ona dedim hani birakmiycaktın Özür dilerim dedi Buraya kadar okuduysaniz teşekkür ederim

  60. Abdulhakim Gezgin

    Abdulhakim Gezgin

    12 dagen geleden

    keşke herkes bu kadar saf temiz kalpli olsa ama şuan bakıyorum çevreme kin ihanet nefret acımasız dünya bıktım senden bırak beni öliyim diyorum bazen

  61. Eylül Öztürk

    Eylül Öztürk

    12 dagen geleden

    agabe

  62. Zekiye Nur Gül

    Zekiye Nur Gül

    13 dagen geleden

    🖤

  63. Sümeyye Gökçe

    Sümeyye Gökçe

    13 dagen geleden

    O kız izliyordur inş

  64. Berfin Demiray

    Berfin Demiray

    14 dagen geleden

    4:25 *kalbine* *vurması* *:(((* .. 4:57 *alkışların* *en* *büyüğü* *ona* *gitsin* ..

    • Ayşe Beyra Yücel

      Ayşe Beyra Yücel

      10 dagen geleden

      Orda cok uzuldum be allah kimseye ask acısı yaşatmasın 😪♥️

  65. sago go

    sago go

    14 dagen geleden

    izlerken ister istemez ağlayasınız geliyor. Malum kız 4:27'de aldattığı adamı ağlarken görünce ne yapıyor acaba?

  66. sago go

    sago go

    14 dagen geleden

    dislike atanlar malum kızın arkadaşları herhalde.

  67. Meryem Karabela

    Meryem Karabela

    14 dagen geleden

    Kepsuttayken çok güzeldi beee😢😊

  68. cemile Soğanlı

    cemile Soğanlı

    14 dagen geleden

    ABİM GERÇEKTEN TEK HAYALİM VAR ODA SENİ GÖRMEK

  69. efekan sencar

    efekan sencar

    15 dagen geleden

    Kiz ucuz kurtulmuş

  70. efekan sencar

    efekan sencar

    15 dagen geleden

    Ilişki 2 ay sürmese 3 yıl falan sürse adam kitap yazcakmis

  71. AHMET DOĞAN AKPINAR

    AHMET DOĞAN AKPINAR

    15 dagen geleden

    Çok bir şey istemedik bu hayattan sadece beni anlamasını istedim 🥀

  72. UkderM

    UkderM

    15 dagen geleden

    tm

  73. Sima Memedova

    Sima Memedova

    15 dagen geleden

    Şarkıyı söylerken gözlerinin dolması...

  74. Sima Memedova

    Sima Memedova

    15 dagen geleden

    O kız çok pişmandır şu an. Ama ne faydası var ki ? Bu adam onun için şarkılar yazdı !

  75. Hayata Fransız Hatun

    Hayata Fransız Hatun

    16 dagen geleden

    Acaba bunu görüp utanmışmıdır..

  76. Öykü derin Arslan

    Öykü derin Arslan

    16 dagen geleden

    yeniden geri ver bana onca zamanı diyor, kaybettiği 2 ay için bizim çöp olan 8 yılımıza ne demeli :)

  77. Kenan Semedzade

    Kenan Semedzade

    16 dagen geleden

    Ve ondan sonra Seni Asla burakmam diyenleri hayatım nan siktir etdim

  78. Hacer Karaca

    Hacer Karaca

    16 dagen geleden

    Boylesine yakisikli bir adami

  79. Hacer Karaca

    Hacer Karaca

    16 dagen geleden

    Ben terk etmezdim😅😅🤣

  80. Zubeyde Camurcu

    Zubeyde Camurcu

    16 dagen geleden

    Bilalabi seninüzülmene gerekyok bırakan üzülsün

  81. Zubeyde Camurcu

    Zubeyde Camurcu

    16 dagen geleden

    Bayıldım

  82. Lps ponçik tv

    Lps ponçik tv

    16 dagen geleden

    Bilal abi seni çok seviyorum 😘

  83. Yorum Vagonu

    Yorum Vagonu

    16 dagen geleden

    Dogrudur valla her insanın karışısına çıkıyor sütü bozuk insan çıkıyor 6 sene birlikte olduğum insan sırtımdan vurdu valla 17

  84. Fikret Demircan

    Fikret Demircan

    17 dagen geleden

    Yeniden geri ver bana onca zamanı.

  85. Ahmet Doğan

    Ahmet Doğan

    18 dagen geleden

    01.10.2020 ekim perşembe seneye tekrar gelcem burda kalsın

  86. Selin Naz Çiçek

    Selin Naz Çiçek

    19 dagen geleden

    Gözlerimin dolduğunu hissettim 😢

  87. goktrk gnydn

    goktrk gnydn

    19 dagen geleden

    1500 DİSLİKE KIZIN ARKADAŞLARI

  88. Emre Bayri

    Emre Bayri

    19 dagen geleden

    2 ay diyince arkadan ne diye ses mi geldi

  89. Serhat Aydın

    Serhat Aydın

    20 dagen geleden

    Bir kere gitti sonra doğum günümde geldi affettim affettikten 1 hafta sonra yine gitti kendimi hiç bu kadar kötü hissetmedim ama yinede hala ilk gün gibi seviyorum sonuçta içimdeki seni sevmişim :(

  90. HAMZA DEMİRTAŞ

    HAMZA DEMİRTAŞ

    20 dagen geleden

    DJ MASTER

  91. Eye muhammed

    Eye muhammed

    20 dagen geleden

    O kız seni hiç haketmiyor gerçekten💔

  92. Aysenur Erdemir

    Aysenur Erdemir

    20 dagen geleden

    Bu sarkiyi su edebiyatci kizla nasi soyler aklim almiyo tek soyle demlenelim iste abicim

  93. Paramedik

    Paramedik

    20 dagen geleden

    Biri girdi hayatima lise sonra konuştuk sevdik sevildim 4 sene sürdü iliskimiz ikimzide farkli şehirlerde o geliyodu ben gidiyorum yani fedakarlık dolu bi ilişkiyi ben onu gerçekten ama gercekten çok sevmiştim kimsenin sevemeyecegi kadar çok ve saf .sonuç 4 sene sonunda beni sebepsizce terk etti 2 hafta sonra el ele diz dize başka biriyle fotoğraf paylaştı sevemeyin arkadaşlar sevmeyin . Ayrılalı 5 ay oldu ben onu özledikce şarkılara sarildim o ise bi başkasına hangi seven mutlu olmus sevmeyinn

  94. Sude Şenal

    Sude Şenal

    20 dagen geleden

    Alkışların en büyüğü ona gitsin demesi🤙🏻

  95. Ayşe gurbet

    Ayşe gurbet

    20 dagen geleden

    Kim kiyabilir sana😠😘😘💕💕

  96. Ersin Eren

    Ersin Eren

    21 dag geleden

    Hikayesi olan şarkılar benim için hep değerlidir

  97. Tuğrul Gündüz

    Tuğrul Gündüz

    21 dag geleden

    4-6 nöbetinde 3. Kule de bindallıklı fotoğrafını gördüm saat 5:13 de. Askerde terk edilmek apayrı bişey allah kimseye göstermesin

  98. retal mhmad

    retal mhmad

    22 dagen geleden

    😯

  99. GÖKSAL SAZAK

    GÖKSAL SAZAK

    22 dagen geleden

    15.11.2005 dönsem keşke ben içimdeki seni sevmişim anlasana gelde unut 😔

  100. Hasret Can

    Hasret Can

    23 dagen geleden

    1 senenin sonunda benle atmadığı fotoğrafı başkasıyla atması içinize dokunur size onun adıyla seslenişini unutamazsınız.

Volgende