Muziek

Bilal SONSES - Küçüğüm

Instagram ► bilalsonses
Spotify ► goo.gl/sNNa4y
iTunes ► goo.gl/h3iSRZ
Facebook ► bilalsonses
Tüm Şarkıları ► goo.gl/T1I1Xl
Kanalıma Abone Olun ► goo.gl/njfGKb
Söz-Müzik: Bilal Sonses
Düzenleme: Ozan Arapoğlu
Mix-Mastering: Buğra Kunt
Fotoğraf, Tasarım: Cem Kılıç

Reacties 

  1. Gülben Tunç

    Gülben Tunç

    9 uur geleden

    😍💖💖💖💖😁💖😁💖😁💖💖😁😟😁😤😖😤😤😁💖😁😵💖😁😵

  2. Mari Biled

    Mari Biled

    11 dagen geleden

    Bilal abi seni çok ama çok seviyorum

  3. Okumadığın Gün Karanlıktasın

    Okumadığın Gün Karanlıktasın

    14 dagen geleden

    şarkı çok güzell

  4. Hatice kenger

    Hatice kenger

    22 dagen geleden

    Harika Bilal abi seni çok seviyorum 😊😍

  5. Cemre Deniz

    Cemre Deniz

    26 dagen geleden

    💙

  6. Esma Bulut

    Esma Bulut

    Maand geleden

    Şarkl çok güzel abi ❤😀

  7. ZZOR

    ZZOR

    Maand geleden

    Bu sarki beni aglatiyor billal abi

  8. Merve Doğu

    Merve Doğu

    Maand geleden

    ❤👏👏

  9. Göksenin

    Göksenin

    Maand geleden

    Sene 2020 hâlâ dinleyenler burdamı

  10. Merve Kapan

    Merve Kapan

    Maand geleden

    Maşallah Bilal Sonses çok harikasın 👍

  11. Rüya Demirkoçak

    Rüya Demirkoçak

    Maand geleden

    Ne bir eksik ne bir fazlasın.. Kalbim sensiz atmasın.. ❤ @bilalsonses

  12. Bilal Sonses hayranı

    Bilal Sonses hayranı

    2 maanden geleden

    En sevdiğim şarkıların birisi bu bilal abi seni çoook seviyorum.

  13. Taha Okut

    Taha Okut

    3 maanden geleden

    Yıl olmuş 2020 hala dinleyenler😚

    • Taha Okut

      Taha Okut

      2 maanden geleden

      @UCpceAWOLGPiPVNhqik-fpVQ ahaha tamam şaka yaptın güldüm bende

    • Taha Okut

      Taha Okut

      2 maanden geleden

      @Masal Yıldız peki

    • Taha Okut

      Taha Okut

      2 maanden geleden

      @Masal Yıldız ne alaka yazdığını gördüm cevap verdim

    • Taha Okut

      Taha Okut

      2 maanden geleden

      @Masal Yıldız halâ çoğu şarkıdan güzel 😚

  14. Beyza Ertugrul

    Beyza Ertugrul

    3 maanden geleden

    😘😘😘😘♥️

  15. Yasemin Şahin

    Yasemin Şahin

    3 maanden geleden

    Duygusal bir müzik😥👍

  16. ecrin ertaş

    ecrin ertaş

    3 maanden geleden

    "GİTSEM DE FAYDA YOK KAÇAMIYORDUM"🍂⚡

  17. şeyhmus sarıtaş

    şeyhmus sarıtaş

    3 maanden geleden

    doğal ses denen şey bu olsa gerek💕💕💞💞💞

  18. Melek İnan

    Melek İnan

    3 maanden geleden

    küçüğüm💞✡⛧⛦✡✡✡⚫⚪💯⛧

  19. Umut Can

    Umut Can

    3 maanden geleden

    Minik 😋

  20. Selçuk Ardıçlı

    Selçuk Ardıçlı

    4 maanden geleden

    Seni unutmaya Ne zaman ne ömrüm yetmezki🔐S❣️

  21. elif mehlika bozoğlan

    elif mehlika bozoğlan

    4 maanden geleden

    Bu adamın sesi harika ya ve yazdı şarkılarda

  22. sudenur yavaş

    sudenur yavaş

    4 maanden geleden

    Ama seni aglattanada bil kii odetirz abim benim sen ağla biz senin göz yaşını sileriz gerekirse

  23. sudenur yavaş

    sudenur yavaş

    4 maanden geleden

    Ama seni

  24. sudenur yavaş

    sudenur yavaş

    4 maanden geleden

    Sen ağla abim biz onuda sileriz

  25. sudenur yavaş

    sudenur yavaş

    4 maanden geleden

    Abim yakıyorsun ya yakışıklı çocuk seni haketmemisin sen abim benim sen içindeki kişiye güven abim benim o kişiyi çok sev sen en azından seviyorsun o kişi onuda yapmıyor

  26. sudenur yavaş

    sudenur yavaş

    4 maanden geleden

    Seni unutmaya zamna yetmez sevgilim

  27. Efecan Buyukkabakci

    Efecan Buyukkabakci

    4 maanden geleden

    29 Haziran askerim 6 ay gülüşünü göremiycem beğenin gelince dinlerim -,-

    • Semanur Altıntırmık

      Semanur Altıntırmık

      23 dagen geleden

      @feyzanur karademir 😱😨😢😭

    • Mehmet Emin Aydemir

      Mehmet Emin Aydemir

      Maand geleden

      @feyzanur karademir aga beee

    • feyzanur karademir

      feyzanur karademir

      Maand geleden

      Ben ömrüm boyunca göremeyeceğim mutluluklar kardeş🙏🏻

  28. Nagihan Aslan

    Nagihan Aslan

    4 maanden geleden

    Yeni keşfettim keşke daha önce keşfetseydim😍😍

  29. İsmail Nakaş

    İsmail Nakaş

    4 maanden geleden

    𝙆ı𝙯 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖şı𝙢ı𝙣 𝙙𝙤ğ𝙪𝙢 𝙜ü𝙣ü 𝙞ç𝙞𝙣 𝙤𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙧 ş𝙖𝙧𝙠ı 𝙮𝙖𝙯𝙙ı𝙢. 𝙁𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙢ı𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝙂𝙞𝙩𝙖𝙧ı𝙢 𝙛𝙡𝙣 𝙮𝙤𝙠. 𝘽𝙪 𝙖𝙮 𝙞ç𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙗𝙞𝙩𝙞𝙧𝙢𝙚𝙢 𝙡𝙖𝙯ı𝙢. 𝙈ü𝙯𝙞𝙠 𝙞𝙡𝙚 𝙪ğ𝙧𝙖ş𝙖𝙣 𝙮𝙖𝙧𝙙ı𝙢𝙘ı 𝙤𝙡𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙘𝙚𝙠 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖ş𝙡𝙖𝙧 𝙡ü𝙩𝙛𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙧𝙙ı𝙢𝙘ı 𝙤𝙡𝙪𝙧 𝙢𝙪𝙨𝙪𝙣𝙪𝙯 ? Ç𝙤𝙠 𝙗𝙞𝙧 ş𝙚𝙮 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙨𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙖𝙧𝙠𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙖𝙯 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙚𝙨 𝙤𝙡𝙨𝙪𝙣 𝙮𝙚𝙩𝙚𝙧. 𝙇ü𝙩𝙛𝙚𝙣 𝙙𝙚𝙨𝙩𝙚ğ𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 𝙗𝙚𝙠𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. (𝘽𝙪𝙧𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙮𝙖𝙯ı𝙣) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  30. Arzu Bayram

    Arzu Bayram

    5 maanden geleden

    Bu şarkıyı Idlib Şehidi Birhan Er 'in ablasının yaptığı slaytta duydum çok dokundu yüreğime bir anne ve abla diyorum ki aşk acısı da neymiş?çok üzmeyin kendinizi daha derin acılar var Rabbim sinamasin kimseyi😢

  31. Nursima Candan

    Nursima Candan

    5 maanden geleden

    Yıl olmuş 2020 halaa dinleyen

  32. Aleyna Çamlıyol

    Aleyna Çamlıyol

    5 maanden geleden

    Bu şarkı insanı acayip duygulandırmıyor mu sizcede😐😑

  33. Buse Cay

    Buse Cay

    5 maanden geleden

    Benim hatam yuzunde ayrilmisti bu sarkiyi o zaman o kadar cok dinledimki sabaha kadar hemde gozlerim aglamaktan sis olmus durumdaydi bu sarkiyk ne zaman dinlesem aklima gelir umarim bi gun yorumunu okur ve ne demek iatedigimi anlar kucugum cok kizdin mi banaa?

  34. fbdjkgu RFB

    fbdjkgu RFB

    5 maanden geleden

    2025 yılında yaşarsam herşey inşallah çok güzel olur bı çok şeye deydi demek istiyorum

  35. Mehmet8284

    Mehmet8284

    5 maanden geleden

    Şu an aklıma bu şarkı geldi bende ilk sözlerini söyledim sonra acaba bu şarkı kimin açıyımda dinliyim dedim ve bir baktım ki bilal abi seni seviyoruz bilal sonses

  36. Oguzhan Aydin

    Oguzhan Aydin

    5 maanden geleden

    😘😘😘

  37. Kubra Kaya

    Kubra Kaya

    6 maanden geleden

    Seni unutmaya zaman yetmez ki...

  38. Fuzzy Boi

    Fuzzy Boi

    6 maanden geleden

    Hayata bir maNga şarkilarini Bir de bu şarkiyi sevdim

  39. Mehmet8284

    Mehmet8284

    6 maanden geleden

    ağabey bize bu şarkının hikayesini anlatırmısın lütfen çok merak ediyoruz senin takipçilerin olarak

  40. İpek Başbuğa

    İpek Başbuğa

    6 maanden geleden

    Seni unutmaya zaman yetmez ki 😞

  41. bengisu inal

    bengisu inal

    6 maanden geleden

    sezen aksu küçüğüm şarkısı sananlar beğensin sayımızı bilelim

  42. Ayşe Şanik

    Ayşe Şanik

    7 maanden geleden

    Bu şarkıya bayılıyorum

  43. Tuba yeşilyaprak

    Tuba yeşilyaprak

    7 maanden geleden

    Seni unutmaya zaman yetmez ki.

  44. Murat Demir

    Murat Demir

    7 maanden geleden

    ofuzudiidjxhdj oyeeeee

  45. Hande Yosun

    Hande Yosun

    7 maanden geleden

    Küçüğüm 😟

  46. eda aydinm

    eda aydinm

    8 maanden geleden

    sirf içinde adim geçiyor diye dinlerdin bilir gibiyim.... özlüyorum

  47. Hamuş Aşık

    Hamuş Aşık

    8 maanden geleden

    Ayrilamadigim unutamadığım küçüğüme armağan etmek istiyorum beğeni yapıp yukarda kalmasını sağlarsanız çok sevinirim

  48. Demir Savas

    Demir Savas

    8 maanden geleden

    👹👺☻😈👵🧓🐒🎃🎄🚔🚔🚔🎵🎧🎤💙🗞🗞✉📏🖇📋✂️🧲🧰⛓🔫🔗🚪🛏

  49. Demir Savas

    Demir Savas

    8 maanden geleden

    😎😎😎

  50. Demir Savas

    Demir Savas

    8 maanden geleden

    Valla çok duygulu😂😂

  51. Elif Baltacı

    Elif Baltacı

    8 maanden geleden

    En cok sevdim sanatcı❤❤❤❤

  52. Zeynep Yetgin

    Zeynep Yetgin

    9 maanden geleden

    Zamanında bana "küçüğümm" diye hitap eden biri ithaf etmişti bu şarkıyı bana o şimdi muhtemelen başkasına küçüğüm diyor. Her dinleyişimde içim cız etti bilirim buralara illa ki dinlemeye gelecek.

    • Zeynep Yetgin

      Zeynep Yetgin

      8 maanden geleden

      Arkadaşlar ben bunu 2 hafta önce bi sevgilisi olduğundan habersiz yazmıştım öğrendim ki zaten çoktan sevgilisi varmış.

  53. KURAN OKUMAK ZORMU?

    KURAN OKUMAK ZORMU?

    9 maanden geleden

    Benim adımda eda 😀👋🖐️

  54. karpuzluçilek X

    karpuzluçilek X

    9 maanden geleden

    ;(

  55. yaşayan bir ölü

    yaşayan bir ölü

    10 maanden geleden

    benim ismimde eda sevdiğim çocuk dediki sen benden küçüksün halbusuki aramızda üç yaş var.

  56. Pınar Eroglu

    Pınar Eroglu

    10 maanden geleden

    -Ama her istediğin olmaz ki -O benim her istedigim değil ki tek istediğim 😭

  57. Eren Öztürk

    Eren Öztürk

    10 maanden geleden

    Sene 2030 hâlâ dinleyenler...

  58. Zahide Tekindor

    Zahide Tekindor

    10 maanden geleden

    Bilal sonses ❤💙💚

  59. Mecbure Keles

    Mecbure Keles

    10 maanden geleden

    Seni unutmaya zaman yetmez ki 💔😭

  60. Beyzanur Yüksel

    Beyzanur Yüksel

    10 maanden geleden

    Kalbim sensiz atmasın £

  61. Volkan Demir

    Volkan Demir

    10 maanden geleden

    2019 +

  62. Rumeysa Solak

    Rumeysa Solak

    11 maanden geleden

    "Seni unutmaya zaman yetmez ki" bir zamanlar bana Küçüğüm diyen biri söylemişti şimdi YOK...

  63. Ela Lider

    Ela Lider

    Jaar geleden

    Allah'ım inşallah herkes sevdiğine kavuşur 🙏 aminnnnnnnnnnnnnn

  64. Fenx Man

    Fenx Man

    Jaar geleden

    Duygusal

  65. Muslum Aga

    Muslum Aga

    Jaar geleden

    Cok guzel

  66. meva keçeci

    meva keçeci

    Jaar geleden

    ⭐️👏👏

  67. Sahure Kilic

    Sahure Kilic

    Jaar geleden

    Sacma sapan insanlarin milyonlarca abonesi varkenn bu adamm onlardan daha cok hakediyoo cok guzelll

  68. Vice Turkish

    Vice Turkish

    Jaar geleden

    küçüğüm kızdın mı bana? Yüzünde üzgün bir eda. Acıtır canımı bu veda. Seni unutmaya zaman yetmez ki. Ellerini sarsam doyasıya. Sonra çeker giderim. Gözlerine dalsam ara sıra. Ağlasan da silerim. Bu kez yüzümden düşen parçasın. Al hiçbir şeyin kalmasın. Ne bir eksik ne de bi fazlası. Kalbim sensiz atmasın. Küçüğüm kızdın mı bana? Yüzünde üzgün bir eda. Acıtır canımı bu veda. Seni unutmaya zaman yetmez ki

  69. gamzeli_sera

    gamzeli_sera

    Jaar geleden

    Mutişsin tek kelime ile mutişsin sende sesinde 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  70. GÜLSE

    GÜLSE

    Jaar geleden

    olmayan acıyı çektim .. ama yinede Bilal sonses Candır ! 👑💜⚡

    • gamzeli_sera

      gamzeli_sera

      Jaar geleden

      @GÜLSE ben barısı cok seviyorum ısırık ile yaprak bir olsun istiyorum

    • GÜLSE

      GÜLSE

      Jaar geleden

      @gamzeli_sera yani burak yörük bende hem atakanı (ali) ve burağı -sırık (barış) seviyorum

    • gamzeli_sera

      gamzeli_sera

      Jaar geleden

      Ben 4n1k ilk aşk ta sadece ısırık onu seviyorum

  71. ibrahim şeker

    ibrahim şeker

    Jaar geleden

    😭

  72. Amina Oujdia

    Amina Oujdia

    Jaar geleden

    Bilal sonses❤❤❤

  73. Hayal '

    Hayal '

    Jaar geleden

    Seni unutmaya zaman yetmez ki.. Zaten unutmak isteyen yokk ..

  74. Tablet Bilgileri

    Tablet Bilgileri

    Jaar geleden

    Dinlerken anladım annemin telefonu ama 😭😭😭😭 bazen bazı şeylerden korkuyorum annem ve babama sarılınca kendime geliyorum

  75. rabis vaneli

    rabis vaneli

    Jaar geleden

    my little girl are you mad at me

  76. BURAK YÖRÜK AŞIĞI

    BURAK YÖRÜK AŞIĞI

    Jaar geleden

    *GÖZLERİNE DALSAM ARA SIRA AĞLASAN DA SİLERİM⚡❄*

  77. ozleyenden ozlenilene Boyle ayrilik olmaz

    ozleyenden ozlenilene Boyle ayrilik olmaz

    Jaar geleden

    🙈🙈🙈🙈🙈❤🎼🎶🎵😔

  78. Melike

    Melike

    Jaar geleden

    Ağlasamda silerim..

  79. Meryem Tezel

    Meryem Tezel

    Jaar geleden

    Şarkının adını görünce 'Küçüğüm daha çok Küçüğüm' diye başlayacak sananlar :D

    • Özlem Durna

      Özlem Durna

      4 dagen geleden

      BEN

    • Ercan Avci

      Ercan Avci

      6 dagen geleden

      Heee yaww 😂😂

    • selvi Ezim

      selvi Ezim

      8 dagen geleden

      Ayneeennnnn😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Ayten Aliyeva

      Ayten Aliyeva

      13 dagen geleden

      aynen🙋🏻‍♀️😂

    • Ümmügülsüm Özel harekat

      Ümmügülsüm Özel harekat

      22 dagen geleden

      @Hadra Aytaç bu ne

  80. Sahure Kilic

    Sahure Kilic

    Jaar geleden

    Bu sesi yeni kesfetim icin kendimden utaniyorumm😔😩

    • Leyla Yıldız

      Leyla Yıldız

      Maand geleden

      Önceden bilmeme rağmen dinlemem utanıyorum

    • Leyla Tutal

      Leyla Tutal

      Jaar geleden

      Ben daha 2 ay oldu Bilal Sonsesi keşfettim bende kendimden utanıyorum 😟bâzen kafamı duvara çarpıyorum😫 deliriyorum😂😂😂

  81. Elif Saner

    Elif Saner

    Jaar geleden

    Küçüğüm kızdın mı bana ❤️❤️❤️küçüğümmm♥️♥️

  82. AYLA ŞAHİN

    AYLA ŞAHİN

    Jaar geleden

    Sen ne güzel bir şarkısın ya :D

  83. E la

    E la

    Jaar geleden

    Gözlerine dalsam ara sıra, ağlasan da silerim' 💫

  84. Serra Parçal

    Serra Parçal

    Jaar geleden

    Adamın kötü olan şarkısı yok MÜKEMMELSİN BİLAL ABİ ❤👏

  85. Kivanç Tatlıtuğ

    Kivanç Tatlıtuğ

    Jaar geleden

    İçime biden huzur doldu dört dörtlük adamsin yaaa

  86. sevda kahraman

    sevda kahraman

    Jaar geleden

    ❤♥♥

  87. sevda kahraman

    sevda kahraman

    Jaar geleden

    Canımsın bilal sonses !!

  88. irem parlak

    irem parlak

    Jaar geleden

    💕💕💕💕💕Yok böyle bir ses😍😍😍, adı BİLAL SONSES 💕💕💕💕💕💕

  89. Hasan Yıldırım

    Hasan Yıldırım

    Jaar geleden

    sancak ile bi düet patlarsa efsane olur ya

  90. Hep2li

    Hep2li

    Jaar geleden

    BU ŞARKI HARİKA AMA İŞK VERSİYONUNU DAHA FAZLA BEĞENDİM DAHA GÜZEL BENCE DİĞERİ

  91. Hilal Kuş

    Hilal Kuş

    Jaar geleden

    Seni unutmaya zaman yetmezki

  92. nisa ipek

    nisa ipek

    Jaar geleden

    aleyna gibilerin 200 milyon izlenip bu adam gibi adam bilal sonses niye az izleniyo where is the adalet dyggvscgsch

  93. İsra Solmaz

    İsra Solmaz

    Jaar geleden

    bilal abicim siz bi tanesiniz 😊😊😊😊

  94. harun kaygusuz

    harun kaygusuz

    Jaar geleden

    💓💓💓💞💞

  95. Melek Kalkan

    Melek Kalkan

    Jaar geleden

    Sesine salık valahi çok güzel söylemişsin

  96. ᴇɴɢ ʙᴇʏ1989

    ᴇɴɢ ʙᴇʏ1989

    2 jaar geleden

    Ağzına sağlık çok güzel olmuş seviliyorsun 😀😍😘😘😘😘😘😘😳😘😍

  97. fadime Kus

    fadime Kus

    2 jaar geleden

    👍👍👏👏şarki harika

  98. Alara Atalay

    Alara Atalay

    2 jaar geleden

    olmayan aşkın acısı qwwqwwqw çekirem

  99. helin maviş

    helin maviş

    2 jaar geleden

    Söyledikçe insanın içi yanar

  100. Elif Çakmak

    Elif Çakmak

    2 jaar geleden

    Bana kırgın gitti öldü mü onu da bilmiyorum günlerdir ne arıyor ne soruyor tamam işi vardır belki diyorum ama günlerce hiç mi merak etmez beni dün bi mesajlarıma görüldü atmış ama sadece öyle kalmış ondan başka hiç bir şey kalmadı eğer öldüyse dayanamam ki kendimi avutuyorum ama geçmiyor Ne olur birisi bişey söylesin

Volgende